Kraj

Reklama

Marketing

Romet rusza z kampanią reklamową

Głównie w internecie.

Producent rowerów Romet rusza z kampanią reklamową w radiu i internecie. Za pomocą linii rowerów miejskich będzie promować zdrowy, aktywny styl życia w dużych miastach. Producent przekonuje nie tylko o jakości, ale również zwraca uwagę na unikatowy design swoich rowerów.

– Kampania obejmie szeroką komunikację skorelowaną z charakterem i potrzebami grupy docelowej. Największy potencjał mają tu młodzi ludzie: kobiety, mężczyźni – indywidualiści. Z jednej strony są oni praktyczni, nowocześni i dbają o ekologię, dlatego wybierają rower jako swój najważniejszy sposób komunikacji czy rekreacji. Z drugiej strony zwracają dużą uwagę na estetykę, design oraz indywidualny styl – podkreśla Lidia Grabiec, dyrektor marketingu, Romet.

Szeroko zakrojona kampania digitalowa będzie obejmowała m.in. Instagram, Facebook czy Pinterest. Portale będą nie tylko nośnikiem przekazu, ale również mają inspirować młode kobiety do wyrażania swojego stylu z marką Romet. Pomogą w tym influencerzy modowi i blogerzy. Ponadto zostaną przeprowadzone kampanie zasięgowe na YouTube, TikToku, Google oraz GDN.

Firma Romet twierdzi, że jest największym producentem rowerów w Polsce, znaczną część produkcji stanowi eksport rowerów na rynki Europy Zachodniej. Fabryki Romet zlokalizowane są w siedzibie głównej w Podgrodziu koło Dębicy oraz w Jastrowie na północy kraju, firma produkuje rocznie ok. 400 tys. rowerów, co stanowi 1/3 całej produkcji w Polsce.