Kraj

Rossmann poleca click and collect

W kampanii biorą udział cztery celebrytki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKA4ypYHH2nE%22%7D
Wystartowała kampania sieci Rossmann, promująca usługę click and collect. Ma swoje odsłony m.in. w radio i telewizji. W kampanii biorą udział cztery celebrytki współpracujące z siecią, m.in. Małgorzata Socha i Joanna Liszowska.

Za cały projekt komunikacyjny z udziałem czterech gwiazd odpowiadają: Isobar (kreacja), Papaya (produkcja), Blue Way (zakup mediów).