Zagranica

Rothco startuje z kampanią dla irlandzkich Sił Obronnych

Agencja zestawia popularność gier telewizyjnych z intensywnością doświadczenia wojskowego w rzeczywistości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTlaxcgTElu4%22%7D
Irlandzkie Siły Obronne wystartowały z kampanią zrealizowaną przez agencję Rothco. jak zapewnia biuro prasowe agencji, to pierwszy przykład takiego działania na świecie – stworzenie kampanii interaktywnej w celu zorganizowania rekrutacji do wojska.
Spot wykorzystuje kadry z odsłon popularnej gry First Person Shooter. Spot ma przekonywać i ostrzegać jednocześnie, że zaproszenie do udziału w rekrutacji to odpowiedzialność, jaką niesie prawdziwe życie.
Kampania “A New Dawn” wystartowała w ubiegłym tygodniu. Jak przekonują stratedzy agencji Rothco, spot jest obliczony na przykucie głównie męskiej uwagi – w tym gamerów. 
Grupa docelowa kampanii to mężczyźni w wieku 18-24 lat. Obecnie irlandzka armia potrzebuje 5 tys. ochotników.