Kraj

Rowerowa kampania Activii

Young & Rubicam przygotowało nową komunikację dla marki z portfolio Danone.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fx39iOc-pysE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyła wiosenna kampania promująca nowe rodzaje Activii do picia. Produkt pojawił się na rynku w dwóch nowych wersjach smakowych – truskawka i malina/jagoda z wyraźnie wyczuwalnymi, pełnymi ziarnami. Te ostatnie mają odróżniać nowy jogurt od poprzednich wariantów.
 
Spot ma podkreślać wygodę, jaką daje Activia do picia, którą można zabrać ze sobą wszędzie i cieszyć się jej smakiem poza domem. Bohaterka jest jak zwykła aktywna kobieta, w którą wcieliła się po raz kolejny Sylwia Juszczak-Arnesen.
 
20-sekundową reklamę wyreżyserował Piotr Janowski, wyprodukował Opus Film, za kreację odpowiedzialna jest agencja Y&R Warsaw, a media zakupił MediaCom.