Kraj

Reklama

Rozgłos poszerza obsługę mediową marki Lovi

Agencja odpowiada za strategię mediową marki, konsulting oraz zakup kampanii performance i wizerunkowych.

Rozgłos poszerza obsługę mediową marki Lovi o nowe działania, a także zaczyna obsługę kolejnej marki parentingowej – Canpol Babies.

Rozgłos współpracuje z Lovi od września 2021 r., skupiając się na działaniach w digitalu. Agencja odpowiada za strategię mediową marki, konsulting oraz zakup kampanii performance i wizerunkowych. Od tego roku agencja odpowiada za kolejne kategorie produktowe i rozpoczyna współpracę z Canpol Babies.

– Na rynku nie brakuje agencji digitalowych, które są zdolne obiecać niemal wszystko, byleby tylko rozpocząć współpracę z klientem. Weryfikacja faktycznych, a nie tylko deklarowanych możliwości następuje zwykle dość szybko i niestety wiąże się po stronie klienta nie tylko z utratą zaufania, ale i cennego czasu. Na szczęście ma rynku są też agencje, które nie tylko obiecują, ale i „dowożą”, nierzadko przekraczając oczekiwania. Co ważne, widzą „big picture” i potrzebę zadbania o każdy etap w podróży klienta, nie tylko końcowy. Po bardzo dobrych wynikach ubiegłorocznej kampanii dla linii nowych laktatorów marki Lovi nie mieliśmy wątpliwości, że taką właśnie agencją jest Rozgłos i że chcemy kontynuować naszą współpracę. – komentuje Piotr Ziarek, e-commerce & digital manager w Canpol.