Ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Akcja “Wilczki” wspierana jest dedykowaną komunikacją w telewizji, internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży.
Po raz drugi marka Rodowita przygotowała dla swoich konsumentów akcję promocyjną. Do wygrania jest 18 tys. maskotek wilczej rodziny, do której w tym roku dołączyły dwie nowe postacie. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić dowolne
produkty Rodowita, na stronie WWW zarejestrować paragon i po zebraniu 48 punktów (1 butelka to 1 punkt) wybrać nagrodę.
Promocji towarzyszy nowa odsłona spotu telewizyjnego. Spot emitowany jest od 15 czerwca br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano działania w mediach społecznościowych, internecie i outdoorze, wykorzystując nośniki systemowe i transport miejski. Promocja wspierana jest również materiałami POS w sklepach. Akcja Rodowitej potrwa do 18 września br. lub do wyczerpania puli nagród.
Mechanizm konkursu i materiały POS przygotowała agencja PeterWild, która jest również organizatorem akcji. Za nową odsłonę kreacji ATL oraz za strategię komunikacji odpowiada Rozgłos. Media planuje i kupuje Starcom. Działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja MDI.