Kraj

Rozpoczyna się kampania Allegro Lokalnie przygotowana wspólnie z Ogilvy [wideo]

Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVJh-gIIqkpE%22%7D
Wraz ze startem darmowej aplikacji Allegro Lokalnie startuje komunikacja subbrandu Allegro skierowanego do osób prywatnych. Kampania pokazuje, jak w prosty sposób korzystający z aplikacji mogą zyskać dodatkowe środki, sprzedając zbędne przedmioty.

Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio Moon Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajął się Starcom.