Kraj

Rozum i Serce jako Pilot i Myszka [WIDEO]

Nową reklamę telewizyjną Neostrady przygotowała agencja reklamowa Publicis dla Telekomunikacji Polskiej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxZSYyNVhfE0%3Ffs%3D1%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Serce i Rozum, bohaterowie animowanych reklam Telekomunikacji Polskiej, namawiają do internetowej oferty Neostrada z pakietami telewizyjnymi – tym razem w nietypowych przebraniach.

Spot reklamowy będzie emitowany w TVP, TVN, Polsacie i kanałach At Mediów. Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, która jest twórcą pomysłu kreatywnego Serca i Rozumu, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy MEC.

Od 15 marca br. osoby, które zdecydują się zamówić lub przedłużyć usługę Neostrada z telewizją, w ramach abonamentu za 69,99 zł miesięcznie otrzymają dostęp do internetu o szybkości do 6MB oraz pakiet telewizyjny powiększony o 10 lub 11 kanałów: TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, TVP Seriale, TVP Historia, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon oraz TVN HD (w technologii satelitarnej).

Powiększenie pakietu telewizyjnego nie obejmuje dotychczasowych klientów telewizyjnych TP, chyba że kończy im się umowa.