Kraj

RTV Euro AGD promuje Freepak

To nowa usługa oferowana we współpracy z Premium Mobile.

W ramach usługi Freepak klienci RTV Euro AGD mogą skorzystać z abonamentu Premium Mobile, tzw. wirtualnego operatora telefonii komórkowej działającego na bazie infrastruktury sieci Plus – na preferencyjnych warunkach. Jak przekonuje Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu sieci elektromarketów, jest to oferta konkurencyjna w stosunku do telekomów: abonamenty nie zobowiązują klienta do podpisania umowy na rok lub dłużej, można ją wypowiedzieć w każdym momencie z zachowaniem 30-dniowego terminu, a zarazem kupić dowolny telefon, także w systemie ratalnym. Abonamenty dostępne są w czterech wariantach cenowych – odpowiednio za 16,70, 19,90, 24,70 i 29,70 zł. W ramach każdego z nich klienci mogą korzystać z nielimitowanych połączeń do sieci komórkowych i SMS-ów, a także odpowiednio z 3, 10, 20 lub 30 GB internetu.

Ogólnopolska kampania reklamowa objęła opiniotwórcze tytuły prasowe, stacje radiowe RMF FM, RMF Maxxx, Zet Extra, Eska, Eska Rock, Plus, Vox i WaWa, sieci kinowe, internet i social media oraz nośniki DOOH (ekrany LED w warszawskim metrze i własne nośniki w 280 sklepach sieci). Za część kreatywną kampanii odpowiada agencja Walk Digital, natomiast za produkcję – dom produkcyjny F25.