Wystartowało zgłaszanie prac do tegorocznej edycji Golden Drum. W konkursie można zgłaszać projekty z 38 krajów, które zostały wdrożone lub opublikowane między 1 stycznia 2019 a 1 września 2021 r. Organizatorzy oferują także uczestnikom zniżki w ramach programu Early Bird, zniżki dla zgłoszeń 10 lub więcej prac oraz 50% rabat na zgłoszenia w kategorii COVID-19.
Zmuszeni do odwołania festiwalu w 2020 r. organizatorzy Golden Drum, we współpracy z międzynarodowymi ekspertami, wprowadzają zmiany w konkursie: w tegorocznej edycji można zgłaszać prace kreatywne z okresu ostatnich dwóch lat. Sekcje What oraz Why zostały zastąpione czterema nowymi sekcjami branżowymi: Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum oraz Omni-Channel Drum. Nagroda Bronze Drum oraz Najlepszy w kategorii COVID-19 zostały dodane do listy tegorocznych wyróżnień.
Dawid Szczepaniak, chief creative officer oraz partner, VMLY&R Polska, zasiada w jury kategorii One-Channel Drum. Patrycja Lukjanow, creative director, Saatchi & Saatchi Polska, w jury Omni-Channel Drum.
Darmowy Festiwal Golden Drum na żywo odbędzie się w dniach 13-15 października 2021. Szczegóły dotyczące konkursu znajdują się tutaj.