Kraj

Rusza część produktowa kampanii w ramach strategii "PGE - Prowadzimy w zielonej zmianie" [wideo]

Kampania przygotowana przez agencję Publicis zachęca do korzystania z cyfrowych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvkLAV2dTTW4%22%7D
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią kampania wizerunkowa PGE została uzupełniona kampanią produktową. Dotyczy ona cyfrowych narzędzi i produktów oferowanych przez PGE Obrót, spółkę zajmującą się w PGE Polskiej Grupie Energetycznej SA sprzedażą energii elektrycznej do ponad 5 mln klientów w Polsce. Wpisuje się w nową strategię marki streszczoną w haśle „PGE – Prowadzimy w zielonej zmianie”.

Podobnie jak w części wizerunkowej kampanii w spotach produktowych „Stuknij w klawiaturę” oraz „Muzycy” głos zabierają zwierzęta. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z elektronicznych rozwiązań, takich jak eFaktura, eBOK i eSklep – wygodę i przyjazność dla środowiska naturalnego.

Część produktowa kampanii została zaplanowana w telewizji, prasie i internecie na miesiąc między 15 października a 14 listopada br. Za przygotowanie kreacji i produkcję materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis Sp. z o.o.

Wszystkie spoty z wizerunkowej i produktowej części kampanii można obejrzeć na landing page pgeprowadzimywzielonejzmianie.pl.