Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią kampania wizerunkowa PGE została uzupełniona kampanią produktową. Dotyczy ona cyfrowych narzędzi i produktów oferowanych przez PGE Obrót, spółkę zajmującą się w PGE Polskiej Grupie Energetycznej SA sprzedażą energii elektrycznej do ponad 5 mln klientów w Polsce. Wpisuje się w nową strategię marki streszczoną w haśle „PGE – Prowadzimy w zielonej zmianie”.
Podobnie jak w części wizerunkowej kampanii w spotach produktowych „Stuknij w klawiaturę” oraz „Muzycy” głos zabierają zwierzęta. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z elektronicznych rozwiązań, takich jak eFaktura, eBOK i eSklep – wygodę i przyjazność dla środowiska naturalnego.
Część produktowa kampanii została zaplanowana w telewizji, prasie i internecie na miesiąc między 15 października a 14 listopada br. Za przygotowanie kreacji i produkcję materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis Sp. z o.o.
Wszystkie spoty z wizerunkowej i produktowej części kampanii można obejrzeć na landing page pgeprowadzimywzielonejzmianie.pl.