Kraj

Rusza jesienna kampania Factory Outlet

Po raz kolejny za działania promocyjne odpowiada Grupa Eskadra.

Grupa Eskadra przygotowuje trzecią odsłonę kampanii manifest Your Style dla centrów Outlet Factory. Tym razem pomysł kampanii opiera się na ewolucji stylu.

Celem jesienno-zimowej kampanii jest zachęcenie klientów czterech centrów handlowych (Kraków, Poznań, Warszawa i Wrocław) do celebracji własnego stylu. Twarzami kampanii zostali tym razem pasjonaci stylu i niezależni twórcy opinii, którzy swoimi spostrzeżeniami dzielą się na blogach. Na zaproszenie Factory odpowiedzieli blogerzy: studentka Jestem Kasia z bloga Fashion Salade, Honorata, czyli mama, żona i autorka bloga Familijnie, Michał w sieci znany jako Mr.Vintage, Łukasz z My Anatomy of Fashion oraz Paula prowadząca swoje zapiski pod tytułem Beauty-Fashion-Shopping. Działania wizerunkowe przeprowadzane są w prasie, internecie oraz na outdoorze w czterech miastach Polski, gdzie znajdują się centra Outlet Factory.