Kampania realizowana dla Izby Gospodarczej Towarzystw Emerytalnych – Otwarte Fundusze Emerytalne informuje o możliwości przekazania części składek ZUS do OFE do końca lipca, w trakcie trwania tzw. okna transferowego.
Zrealizowana przez agencję San Markos kampania “Dodaj OFE” wykorzystuje kreacje graficzne i krótkie filmy, których głównym motywem są tradycyjne formy przetrzymywania oszczędności. W ramach współpracy agencja stworzyła landing page Dodajofe.pl, a także aplikacje mobilne, gdzie znajdują się wszystkie najważniejsze informacje o OFE oraz oświadczenie w celu przyłączenia OFE do ZUS. Realizowana jest także kampania internetowa w Google Display Network oraz Wirtualnej Polsce.
San Markos odpowiada również za działania w social mediach, m.in. za stronę “Dodaj OFE” w Facebooku.
Agencja przygotowała strategię, kreację kampanii, produkcję materiałów cyfrowych oraz realizuje całość komunikacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn. San Markos nawiązała współpracę z IGTE w kwietniu br.