Kraj

Rusza kampania "Dodaj OFE" przygotowana przez San Markos [wideo]

Wszystkie działania będą prowadzone w internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FySqbKd00TRI%22%7D
Kampania realizowana dla Izby Gospodarczej Towarzystw Emerytalnych – Otwarte Fundusze Emerytalne informuje o możliwości przekazania części składek ZUS do OFE do końca lipca, w trakcie trwania tzw. okna transferowego.
Zrealizowana przez agencję San Markos kampania “Dodaj OFE” wykorzystuje kreacje graficzne i krótkie filmy, których głównym motywem są tradycyjne formy przetrzymywania oszczędności. W ramach współpracy agencja stworzyła landing page Dodajofe.pl, a także aplikacje mobilne, gdzie znajdują się wszystkie najważniejsze informacje o OFE oraz oświadczenie w celu przyłączenia OFE do ZUS. Realizowana jest także kampania internetowa w Google Display Network oraz Wirtualnej Polsce.

San Markos odpowiada również za działania w social mediach, m.in. za stronę “Dodaj OFE” w Facebooku.
Agencja przygotowała strategię, kreację kampanii, produkcję materiałów cyfrowych oraz realizuje całość komunikacji. Za zakup mediów odpowiada  dom mediowy MediaOn. San Markos nawiązała współpracę z IGTE w kwietniu br.