Kraj

Reklama

Do redakcji

Intermarché przekonuje, że oszczędzanie może być przyjemne

Za koncept kreatywny kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” odpowiada 2012 Agency, a za zakup i planowanie mediów – Mediacom.

W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché”, która ruszyła 16 marca 2023 r., marka sieci sklepów z Grupy Muszkieterów przekonuje, że oszczędzanie nie musi oznaczać rezygnacji z przyjemności, a oszczędnie nie znaczy biednie.

Intermarché uruchamia też nową akcję promocyjną “Interkasa” trwającą od 23 marca o 21 kwietnia, adresowaną do posiadaczy karty lojalnościowej Moje Intermarché. Skanując kartę, po przekroczeniu wyznaczonych progów będą mogli odbierać e-bony na zakupy (pierwszy po wydaniu na zakupy łącznie 500 zł, drugi – po przekroczeniu kwoty 950 zł). Poziom wydatków będzie można śledzić na pasku postępu dostępnym po zalogowaniu w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej programu Moje Intermarché.

Akcja „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” będzie promowana poprzez spoty oraz kampanie display na platformach VoD i w portalach internetowych oraz materiałach BTL w sklepach. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Mediacom, za koncept kreatywny 2012 Agency, za produkcję spotów – Ilmatic, a za postprodukcję – Vein Postproduction. Opracowanie dźwiękowe i muzyka to dzieło Marka Domańskiego z Beat Shop.