Kraj

Rusza kampania Piątnicy

Firma promuje jogurty typu greckiego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqYsE5f8dSLQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wraz z początkiem marca OSM Piątnica wystartowała z kolejnymi działaniami promocyjnymi dla owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem wykorzystuje billboardy sponsorskie emitowane w stacjach telewizyjnych, tj. TVP1, TVP2 oraz TVN. Kampania billboardowa potrwa do 31 marca.
8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się na antenie TVP2 przy porannym programie “Pytanie na śniadanie” oraz przy serialach: “Rodzinka.pl”, “Barwy szczęścia”, “O mnie się nie martw”. Spoty emitowane są także w TVP1 – w wieczornym paśmie kinowym. O owocowych jogurtach typu greckiego mogą usłyszeć również widzowie stacji TVN m.in. przy programach “Dzień dobry TVN” i “Kuchenne rewolucje” czy serialu “Singielka”. Za kreację graficzną kampanii odpowiada agencja Walk, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.