Kraj

Rusza kampania piwa Specjal [wideo]

Spot pod hasłem "Wspieramy nasz region" można obejrzeć m.in. na platformach VoD oraz w telewizji internetowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS5DpscwBckk%22%7D
Specjal, piwo z browaru w Elblągu (Grupa Żywiec), od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa, o czym informowaliśmy w MMP24 z dnia 20 kwietnia br.

Wprowadzeniu nowych opakowań towarzyszy spot wideo pod hasłem “Wspieramy nasz region”, który można obejrzeć m.in. na platformach VoD oraz w telewizji internetowej. Zaplanowano także komunikację digital i w social mediach.

Za nową szatę graficzną odpowiada Wilk Studio. Działania ATL i BTL dla marki Specjal prowadzi agencja Just, a komunikacją digital i w social mediach zajmuje się agencja VMLY&R. Działania PR realizuje agencja Roots. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.