Agencja K2 wraz z TFC i Film Produkcja wzięły udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Fundację Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych – FIRST pod hasłem: “Wyloguj się do życia… a robi się to tak!”, poświęconej problemowi uzależnienia od komputera i internetu wśród młodzieży.
Program jest finansowany przez ministra zdrowia w ramach Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Ambasadorami działań są piłkarze – Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny, oraz muzycy – Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus.
Działania ruszą z końcem października i potrwają do czerwca 2015 r. Obejmują m.in. prasę, telewizję i internet. W ramach akcji powstały dwa 60-sekundowe i 30-sekundowe spoty, które będą emitowane w internecie i telewizji.
Strona Wylogujsie.org zawiera informacje o charakterze edukacyjnym (badania, wypowiedzi autorytetów, publikacje), wskazówki na temat możliwości otrzymania pomocy dla uczniów i rodziców, bieżące informacje o samej kampanii oraz szczegóły konkursu dla młodzieży na najlepszy pomysł aktywności poza siecią (start-up). Prowadzony jest również specjalny profil w Facebooku.