Kraj

Rusza kampania poświęcona uzależnieniu od internetu [wideo]

Ambasadorami działań są piłkarze - Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny, oraz muzycy - Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAMYE4IAjTa0%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%26controls%3D0%26showinfo%3D0%22%7D
Agencja K2 wraz z TFC i Film Produkcja wzięły udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Fundację Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych – FIRST pod hasłem: “Wyloguj się do życia… a robi się to tak!”, poświęconej problemowi uzależnienia od komputera i internetu wśród młodzieży.

Program jest finansowany przez ministra zdrowia w ramach Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Ambasadorami działań są piłkarze – Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny, oraz muzycy – Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYO3UN6gQeaA%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%26controls%3D0%26showinfo%3D0%22%7D
Działania ruszą z końcem października i potrwają do czerwca 2015 r. Obejmują m.in. prasę, telewizję i internet. W ramach akcji powstały dwa 60-sekundowe i 30-sekundowe spoty, które będą emitowane w internecie i telewizji.

Strona Wylogujsie.org zawiera informacje o charakterze edukacyjnym (badania, wypowiedzi autorytetów, publikacje), wskazówki na temat możliwości otrzymania pomocy dla uczniów i rodziców, bieżące informacje o samej kampanii oraz szczegóły konkursu dla młodzieży na najlepszy pomysł aktywności poza siecią (start-up). Prowadzony jest również specjalny profil w Facebooku.