Kraj

Rusza kampania pralek Samsunga

Marketer promuje także nową, ekologiczną technologię Eco Bubble.

Kampania prowadzona jest pod hasłem: “Odetnij się od starych nawyków, dołącz do rewolucji Eco Bubble”. Działania promocyjne kładą nacisk na ochronę delikatnych tkanin i oszczędność energii: według marketera pranie w niskiej temperaturze pozwala oszczędzić nawet do 70 proc. energii w porównaniu z tradycyjnym praniem.

We wrześniu i w październiku w TVN, Polsacie, TVP i kanałach tematycznych emitowane będą 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne. Na terenie całej Polski będzie prowadzona kampania billboardowa, reklamy pojawią się również na łamach tygodników opinii, magazynów lifestyle’owych, w prasie kobiecej, wnętrzarskiej i magazynach dla mężczyzn. Informacje o nowej technologii będzie można też zobaczyć w kinach Cinema City oraz Helios (64 kina) w całej Polsce. Marketerzy szacują, że w kinach kampanię ma szansę zobaczyć 1,57 mln osób.

Zaplanowano również realizację kampanii online w największych portalach informacyjnych, porównywarkach cenowych, serwisach wideo, VoD i SEM. Bannery kierować będą na dedykowaną witrynę, na której zaprezentowane są funkcje pralek oraz modele wyposażone w tę technologię. Planowane są również akcje w punktach sprzedaży.

Kontynuowana jest też akcja “Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!” promująca możliwość zwrotu pieniędzy za pralkę w ciągu 30 dni od daty zakupu, jeśli z jakiegoś powodu nie spełnia oczekiwań klienta. Akcja komunikowana będzie w punktach sprzedaży, a także poprzez reklamę w prasie i internecie.

Za lokalizację kampanii odpowiada agencja Cheil Germany GmbH Polish Branch. Za działania public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.