Kraj

Rusza kolejna odsłona kampanii "Serce i Rozum"

Za kreację po raz kolejny odpowiada Publicis.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FC3TorAAL7Fc%22%7D
Od 31 sierpnia w telewizji rusza kolejna odsłona kampanii “Serce i Rozum”. Animowane postaci w nowych spotach będą promować usługi stacjonarne Orange.

W nowej odsłonie bohaterowie trafiają do dentysty. Dr Zając ordynuje leczenie kanałowe oferujące 79 kanałów, w tym 16 w jakości HD. W drugim spocie bohaterowie wyjeżdżają na Daleki Wschód i spotykają tajemniczego mistrza DoPing. Spot promuje 5-krotnie szybszy internet w niższej cenie. 

30-sekundowe spoty będą emitowane w telewizji (TVP, Polsat, TVN, tematyczne kanały Atmedia, TVN, Polsatu, TVP Info, Discovery). Działania promocyjne będą prowadzone również w radiu, a w internecie zagości reklama z Doktorem Zającem. 

Za kreację ponownie odpowiada agencja Publicis, za realizację – domy produkcyjny Film It i Platige Image, a za zakup mediów odpowiada MEC.