Kraj

Rusza mocne wsparcie preparatów na odchudzanie

Równolegle ruszają trzy nowe kampanie produktów Valeanta autorstwa Suzan Giżyńskiej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FN_PJguE71PE%22%7D
Agencja Bed & Breakfast zrealizowała kampanie reklamowe dla trzech marek z portfolio firmy Valeant: Aqua Slim, Slim Caffee i Apetite Control. Hasło pierwszej kampanii brzmi “Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo”. 

Kampanię reklamową marki Aqua Slim, która ruszyła w maju i potrwa aż do sierpnia, można zobaczyć w telewizji, prasie, radiu, na billboardach oraz nośnikach POS. Autorką strategii i koncepcji oraz reżyserką spotów jest Suzan Giżyńska, właścicielka agencji Bed & Breakfast. Za produkcję odpowiedzialna jest firma Rockandreel Production/Piotr Matecki.

Kampania pierwszej marki ma podkreślać znaczenie każdego etapu odchudzania: oczyszczanie organizmu, powstrzymanie apetytu, odzyskanie pewności siebie. Działania komunikacyjne podkreślają ścisłe związki odchudzania z psychiką.
Symbolem kampanii jest kobieta marionetka, która nie kontroluje swojego apetytu i sięga po jedzenie wbrew sobie. Bohaterka spotów ma do rąk przywiązane liny, który krępują jej swobodę i decyzję wyboru. Aqua Slim ma pomóc kobiecie wyzwolić się i wrócić do siebie. 
Spoty reklamujące dwa kolejne preparaty odchudzające – Slim Caffee i Apetite Control – są obecnie na etapie postprodukcji. Już niebawem będą miały swoją premierę w polskich mediach. Autorką ich strategii, scenariusza i reżyserem jest także Suzan Giżyńska.