“Absolutna harmonia” to nazwa nowej akcji marki Absolut (Pernod Ricard Polska). Przez 12 tygodni będzie trwać konkurs, w ramach którego marka zapyta swoich fanów, czym jest dla nich muzyka. Autorzy najciekawszych odpowiedzi mają okazję zdobyć nagrody – iPady, wieże i słuchawki Sony. Celem działań jest wsparcie sprzedaży produktu.
Aby móc wziąć udział w konkursie, należy kupić produkt Absolut o pojemności 0,7 l lub 1 l, następnie zgłosić swój udział na stronie WWW oraz odpowiedzieć na pytanie.
W ramach wsparcia akcji w punktach sprzedaży pojawiły się produkty Absolut z zawieszkami zawierającymi szczegóły konkursu. Działania będą wspierane także w social mediach – na profilu marki w portalu Facebook oraz innych kanałach online.
Komunikację wspomagać będą działania PR prowadzone przez agencję Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Organizatorem konkursu jest “Smolar” Agencja Promocyjno-Reklamowa.