Kraj

Rusza muzyczna promocja Absoluta

Celem akcji jest wzrost sprzedaży.

Rusza muzyczna promocja Absoluta
“Absolutna harmonia” to nazwa nowej akcji marki Absolut (Pernod Ricard Polska). Przez 12 tygodni będzie trwać konkurs, w ramach którego marka zapyta swoich fanów, czym jest dla nich muzyka. Autorzy najciekawszych odpowiedzi mają okazję zdobyć nagrody – iPady, wieże i słuchawki Sony. Celem działań jest wsparcie sprzedaży produktu.

Aby móc wziąć udział w konkursie, należy kupić produkt Absolut o pojemności 0,7 l lub 1 l, następnie zgłosić swój udział na stronie WWW oraz odpowiedzieć na pytanie. 

W ramach wsparcia akcji w punktach sprzedaży pojawiły się produkty Absolut z zawieszkami zawierającymi szczegóły konkursu. Działania będą wspierane także w social mediach – na profilu marki w portalu Facebook oraz innych kanałach online.

Komunikację wspomagać będą działania PR prowadzone przez agencję Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Organizatorem konkursu jest “Smolar” Agencja Promocyjno-Reklamowa.