Kraj

Rusza nowa edycja kampanii "Piłeś? Nie jedź!"

ZP PPS po raz czwarty nawołuje do trzeźwości kierowców.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHDoq1Q1oUhQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D



















Związek Pracodawców "Polski Przemysł Spirytusowy" (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii
społecznej "Piłeś? Nie jedź!”. Poprzez emisję spotów reklamowych w telewizji, kinach, jak również dystrybucję plakatów
i ulotek kampania będzie przestrzegać kierowców przed prowadzeniem po alkoholu i apelować o zachowanie trzeźwości na
drogach.

Kampania obejmie działania ATL, BTL i PR. Za jej kreację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej,
działania PR prowadzi zaś Practum Consulting.

Kampania, organizowana już od czterech lat, realizowana jest w ramach rządowego programu "Razem bezpieczniej”. W ramach
tegorocznej edycji "Piłeś? Nie jedź!” spot będzie emitowany w telewizji TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style,
TVN Meteo, przed seansami filmowymi w Multikinach w całej Polsce, na ekranach LCD znajdujących się na uczelniach
wyższych oraz w środkach komunikacji miejskiej. Ponadto ulotki przestrzegające przed konsekwencjami prowadzenia
po alkoholu będą rozdawane kierowcom podczas zakupu napojów alkoholowych na stacjach benzynowych sieci BP.

Materiały kampanii pojawią się również podczas wydarzeń organizowanych przez Polski Związek Motorowy.
Dodatkowo podczas imprez plenerowych związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego kierowcy będą mogli skorzystać
 z symulatora dachowania oraz symulatora jazdy z modułem "prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu”.