Kraj

Rusza szeroko zakrojona kampania reklamowa Idea Banku

Dzięki niej bank liczy, że pozyska co najmniej 100 tys. nowych klientów.

Dzisiaj rusza nowa, szeroko zakrojona kampania reklamowa Idea Banku.
 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1a_LebzrAwI%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbsK0xh6Ts1E%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNhxpsf-5qeE%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Przekaz reklamowy został zbudowany wokół hasła “Wspieramy przedsiębiorczych”. W trzech spotach, każdy o długości 30 sekund, Idea Bank promuje rewolucyjne rozwiązania dla małych firm stworzone po to, aby zapewnić im płynność i wsparcie przy prowadzeniu własnej działalności. Rozwiązania te pozwalają m.in. zmniejszyć ciężar składek ZUS.

Kampania potrwa sześć tygodni. Obejmować będzie największe ogólnopolskie kanały telewizyjne publiczne i niepubliczne (m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsat), kanały informacyjne oraz największe stacje radiowe. Uzupełnieniem tej aktywności będą działania reklamowe prowadzone w głównych portalach internetowych, serwisach tematycznych oraz Facebooku. – Liczymy, że kampania zarówno dzięki swojej odważnej formie, jak i przekazywanym treściom będzie dużym wydarzeniem medialnym. Dzięki niej przedsiębiorcy usłyszą o rozwiązaniach, których nie otrzymają w żadnym innym banku – mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu Idea Banku.

Jest to druga telewizyjna kampania reklamowa Idea Banku. Poprzednia, przeprowadzona rok temu pod hasłem “Jeden człowiek, jedna firma, jeden bank”, spowodowała, że bankowi zaufało 100 tys. klientów. – Spodziewamy się, że nasze nowe propozycje i działania reklamowe pozwolą osiągnąć co najmniej taki sam efekt – zapowiada dyrektor marketingu.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Ad Heads. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.