Kraj

Ruszyła 14. edycja Effie

Znamy jury konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards w Polsce.

Effie nagradza i wyróżnia najbardziej skuteczne prace branży komunikacji marketingowej. Konkurs otwarty jest na wszelkie rodzaje komunikacji z konsumentem – tradycyjne i alternatywne, cyfrowe i drukowane, design i reklamy, płatne i pro bono. Głównym przewodniczącym jury 14. edycji został Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.

Opiekę nad grupami jurorskimi w tym roku pełnią: Marcin Kubajczyk, global OTC director Polpharma Group, Bartek Gołębiowski, partner i dyrektor kreatywny Gongu, Jaromir Sroga, dyrektor biura reklamy EuroZetu, Wojciech Pronobis, head of marketing Prudentiala, Piotr Chęcielewski, wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska.

Zgłoszeń do konkursu Effie można dokonywać w 20 kategoriach konkursowych drogą online od 6 maja do 17 czerwca pod adresem: platforma.sar.org.pl.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Effie Awards 14 października 2013 r. Jednym z patronów medialnych jest “Media & Marketing Polska”.