Kraj

Reklama

Ruszyła kampania "Nowy rok, nowy Bolt"

Obejmuje m.in. billboardy i ekrany LED w Warszawie oraz spoty na YouTube.

Celem rozpoczętej 16 stycznia kampanii jest zakomunikowanie podjętych przez Bolt działań na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa pasażerek i pasażerów. W połowie listopada ub.r. firma ogłosiła, że zainwestuje dodatkowe 10 mln zł w rozwiązania bezpieczeństwa, wprowadzenia zaostrzonej weryfikacji kierowców, a także dostępnych rozwiązań technologicznych jak np. weryfikacja kierowców w czasie rzeczywistym. Pierwszy z planowanych 12 Punktów Obsługi Kierowców otwarto na początku grudnia ub.r. w Warszawie.

– W listopadzie ub.r. Bolt podjął ważne zobowiązanie, jakim jest wprowadzenie zaostrzonej weryfikacji kierowców i pojazdów świadczących usługi na naszej  platformie. Styczeń to miesiąc, w którym zwyczajowo myślimy o zmianie na lepsze i dlatego też zdecydowaliśmy się na hasło “Nowy Rok, Nowy Bolt”. Z jednej strony chcemy pokazać wprowadzone przez nas zmiany i zwrócić na nie uwagę użytkowników, a jednocześnie powiedzieć im, że zależy nam na ich bezpieczeństwie i komforcie podczas korzystania z usług Bolta. Jako marka stawiamy na jasne, krótkie komunikaty, i taka właśnie jest ta kampania – mówi Dominika Pęk, marketing manager Bolt w Polsce. Jeden z komunikatów pojawiających się na nośnikach OOH to: “Przeszkoliliśmy tak wielu kierowców, że nawet konkurencja na tym skorzysta. Nie ma za co”.

Kampania przygotowana w całości in-house obejmuje osiem różnych kreacji rozmieszczonych na billboardach i ekranach LED w Warszawie, krótkie animowane spoty na YouTube, a także mailingi informacyjne do użytkowników oraz komunikaty w relacjach na Instagramie.