Kraj

Ruszyła kampania promocyjna Targów Event 2011

Obejmie działania ATL, BTL oraz PR, potrwa do października.

W połowie maja rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się w dniach 5 i 6 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR, które potrwają do 6 października br.

Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.

W ramach kampanii marketingowej reklamy Targów Event 2011 pojawią się w głównych czasopismach branżowych. Informacje i bannery reklamowe znajdą się również na ponad 30 portalach internetowych i serwisach poświęconych branży marketingowej i MICE. W ramach działań BTL prowadzone są mailingi sprzedażowe do potencjalnych wystawców i zwiedzających zachęcające do wzięcia udziału w targach.

Zaplanowano również cykliczną dystrybucję newsletterów wraz z aktualnymi informacjami o wydarzeniu, a także działania telemarketingowe kierowane do osób decydujących o uczestnictwie w targach. Ponadto organizator wyśle ponad 30 tys. drukowanych zaproszeń do przedstawicieli agencji eventowych, PR, działów marketingu i PR z dużych firm i korporacji.

Targi Event 2011 realizowane są przy współpracy merytorycznej m.in. ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej, Związkiem Firm Public Relations, Event Managers Club i portalem MeetingPlanner. Patronat branżowy nad targami objęło wydawnictwo MICE Poland.