Kraj

Ruszyła kampania reklamowa Książęce Golden Ale

Za wsparcie marki odpowiadają Lubię To Linked by Isobar, Q&A oraz Zenith.

W największych stacjach telewizyjnych ruszyła kampania piwa Książęce Golden Ale, w którym podkreślony został jego brytyjski charakter. Marka ma także wsparcie w digitalu, film nakręcony został podczas eventu premierowego tego piwa. Dodatkowo w Facebooku marka Książęce edukuje, jak przygotować potrawy, komponujące się z Książęcym. W filmach występują Pogromcy Meatów (Andrzej Andrzejczak i Tomasz Tomaszek) oraz męski bloger kulinarny – Marcin Kuc, autor bloga Jaja w Kuchni. Cykl zaplanowany jest na pół roku.

W ramach kampanii zaplanowano także działania w prasie – ze szczególnym uwzględnieniem męskich, lifestyle’owych tytułów.

Za koncepcję kampanii digital z wykorzystaniem restauratorów i blogera odpowiada agencja Lubię To Linked by Isobar. Za realizację zdjęć do filmów kulinarnych Studio Miód Malina. Koncepcję spotu oraz filmu zrealizowanego w dniu premiery piwa opracowała agencja Nairobia. Za produkcję spotu odpowiedzialna jest Papaya, a postprodukcję Televisor oraz Ztudio, które odpowiadało za kompozycję i udźwiękowienie. Reżyserami spotu są Katarzyna Kijowska i Przemysław Adamski. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.