Młoda mama, “rebel girl”, longboarderka oraz tancerka to cztery bohaterki nowej kampanii sklepu internetowego Born2be należącego do AzaGroup. Kampania sklepu prowadzona jest w Polsce oraz na Ukrainie.
Głównymi postaciami kampanii są dziewczyny, które w każdej życiowej roli, np. mamy czy pracowniczki biura, potrafią być sobą. W filmie pokazują swoją codzienność, która dzięki nim samym wcale zwykła nie jest.
Za produkcję filmu odpowiada Flota Filmowa, wyreżyserował go Marcin Filipowicz. Spot będzie emitowany na kanałach digitalowych w wersji 30, 15, 6 sekund oraz – w zależności od rynku – po polsku lub ukraińsku. Za działania w tym obszarze odpowiada dom mediowy Optimise.
Kampania dla polskiej wersji sklepu pojawi się także w całej Polsce na nośnikach OOH (citylighty, reklamy wielkoformatowe), w prasie modowej zakupionej przez dom mediowy Mastermind (m.in. w “Avanti”, “Joy”, “Glamour”, “Olivia”). Po raz pierwszy AzaGroup zainwestowała w mural reklamowy, który powstał w centrum Warszawy przy ul. Marszałkowskiej 78. Na Ukrainie działania obejmują emisję spotu w telewizji i internecie.
Poprzednie dwie duże kampanie zbudowały silną pozycję marki Born2be na polskim rynku. Jesienne działania mają wzmocnić tę już zbudowaną świadomość. – Na Ukrainie działamy znacznie krócej, zatem pełną parą pracujemy nad rozpoznawalnością Born2be. Obecna, szeroko zakrojona kampania w telewizji i internecie właśnie temu ma służyć – powiedział Daniel Duniak, marketing director w AzaGroup.
Born2be.pl (od niedawna również na Ukrainie jako Born2be.com.ua) nie jest jedynym sklepem internetowym prowadzonym przez AzaGroup. Firma zarządza również serwisami Renee.pl oraz Multu.pl.