Kraj

Ruszyła kampania "Sporty zimowe"

Decathlon reklamuje się przed zimą.

Ruszyła kampania "Sporty zimowe"
Reklamy nastawione na działania zasięgowe w internecie znajdą się w sieci Media Regionalne. Kontekstowe działania skupią się na sieciowych witrynach sportowo-turystycznych. Oferta będzie również promowana w mailingach Wirtualnej Polski i Interii oraz poprzez akcje efektywnościowe. Radiowe spoty wyemitują wybrane lokalne rozgłośnie, RMF FM i stacje, które obejmuje pakiet Drapacza Chmur. Zimowa oferta Decathlonu w prasie znajdzie się w lokalnych tytułach w regionach, gdzie sieć ma swoje sklepy, a konkretnie w piszących o sportowej aktywności zimą tematycznych dodatkach “Gazety Wyborczej”, w “Newsweeku”, we “Wprost” oraz w magazynach branżowych – “Ski Magazyn” i “Katalog Snowboard”.

Reklamy także zaistnieją na outdoorze w Warszawie (nośniki typu backlight i naścienne frontlight 50).

Kreacje internetowe stworzyła agencja Garmont, projekty outdoroowe – firma Sport Partner. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PanMedia Western.

Kampania potrwa do 22 listopada.