Kraj

Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli"

Spot telewizyjny oraz kreacje do kampanii online przygotowała agencja Grey, za część materiałów wideo odpowiada także agencja Mullenlowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada OMD.

Tchibo rozpoczęło kolejną odsłonę kampanii mediowej “Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. W marcu Tchibo wystartowało z szeroką kampanią telewizyjną. A obecnie rusza część online. Marka Tchibo Exclusive będzie obecna w Facebooku, Instagramie, YouTube, VoD, a także w formie displayów w dużych portalach informacyjnych, np. Onet, Wirtualna Polska, Interia. Planowane są również działania na TikToku i Spotify (marka szykuje specjalne playlisty, które pomogą zebrać myśli), a więc w kanałach, w których Tchibo do tej pory nie było aktywne. Podstawą komunikacji digitalowej będą bliskie konsumentom życiowe sytuacje, w których potrzebne bywa rozjaśnienie myśli, a rozwiązanie pojawia się właśnie po wypiciu filiżanki Tchibo Exclusive. W warstwie kreatywnej marka bawi się konwencją drobnych pomyłek, które zdarzają się każdemu z nas, a wykorzystywane w kampanii komunikaty dostosowano do różnych grup wiekowych i zachowań konsumentów.

– Odświeżając pozycjonowanie marki, bazowaliśmy na insighcie, który mówi o tym, że wielu z nas nie tyle potrzebuje o poranku „kopa energetycznego”, ile chwili dla siebie, spokojnego momentu na poukładanie myśli, planów i zadań do wykonania w nadchodzącym dniu. Chwila z filiżanką Tchibo Exclusive ma pomóc rozjaśnić myśli. Dodatkowo, ponieważ to segment kawy ziarnistej notuje najbardziej dynamiczny wzrost w kategorii, w tym roku w spocie telewizyjnym oraz materiałach digitalowych wzmocniliśmy komunikat dotyczący ziaren w portfolio Tchibo Exclusive – mówi Małgorzata Kicia, brand manager Tchibo Exclusive.

Spot telewizyjny oraz kreacje do kampanii online przygotowała agencja Grey, za część materiałów wideo odpowiada także agencja Mullenlowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada OMD.