Kraj

Ruszyła nowa kampania społeczna promująca rozmowy

Rozpoczynają się działania pod hasłem "Rozmowa to wychowanie".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX-D0yr85bC8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Fundacja Mamy i Taty rozpoczyna nową kampanię społeczną pod hasłem “Rozmowa to wychowanie”. Kampania ma na celu zachęcenie rodziców do częstszych rozmów ze swoimi dziećmi. Działania ATL przygotowała agencja marketingu społecznego Telescope. Badania na potrzeby kampanii wykonała Grupa IQS.

Celem kampanii ma być przypomnienie rodzicom, że wychowanie dzieci to podstawowy obowiązek rodziców, ale też przywilej. Działania związane z kampanią mają trafić do grupy docelowej 25-55 lat. – Główny przekaz kampanii to: Rozmawiaj z dzieckiem – rozmowa to wychowanie i przestroga, że jeśli zabraknie ci czasu na rozmowę, to szybko znajdą się inni, którzy chętnie opowiedzą twojemu dziecku swoje prawdy życiowe – mówi Malina Wieczorek z agencji Telescope odpowiedzialna za kreację i realizację kampanii.
Pomysłodawcą kampanii jest Fundacja Mamy i Taty.  Za strategię i kreację odpowiada Telescope. Spot w reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukował Black Rabbit, natomiast zdjęcia do printu są autorstwa wielokrotnie nagradzanego w kreacji reklamowej Sunila Nair. Za stronę digital odpowiada Agencja Eura7. Wsparciem kampanii będą działania PR.

Spoty rozpoczęła emitować w grudniu: TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Historia, TVP Polonia, TVP Kultura, outdoor rusza w styczniu.