Celem kampanii ma być przypomnienie rodzicom, że wychowanie dzieci to podstawowy obowiązek rodziców, ale też przywilej. Działania związane z kampanią mają trafić do grupy docelowej 25-55 lat. – Główny przekaz kampanii to: Rozmawiaj z dzieckiem – rozmowa to wychowanie i przestroga, że jeśli zabraknie ci czasu na rozmowę, to szybko znajdą się inni, którzy chętnie opowiedzą twojemu dziecku swoje prawdy życiowe – mówi Malina Wieczorek z agencji Telescope odpowiedzialna za kreację i realizację kampanii.
Pomysłodawcą kampanii jest Fundacja Mamy i Taty. Za strategię i kreację odpowiada Telescope. Spot w reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukował Black Rabbit, natomiast zdjęcia do printu są autorstwa wielokrotnie nagradzanego w kreacji reklamowej Sunila Nair. Za stronę digital odpowiada Agencja Eura7. Wsparciem kampanii będą działania PR.
Spoty rozpoczęła emitować w grudniu: TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Historia, TVP Polonia, TVP Kultura, outdoor rusza w styczniu.