Kraj

Ruszyły grudniowe kampanie reklamowe promujące Office 365 Personal

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXm0uCxnPfu8%22%7D
W przedświątecznym czasie Microsoft skupia się na promocji Office 365 Personal – zarówno jako subskrypcji dostępnej z większością tabletów i urządzeń 2w1 pracujących na systemie Windows 8.1, jak i niezależnie sprzedawanego rozwiązania. Działania reklamowe prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), wybranych kanałach tematycznych oraz na stronach partnerów i w sieciach kontekstowych.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiadają agencje Universal McCann oraz ZenithOptimedia.