Kraj

"Rzeczpospolita" rośnie dzięki e-wydaniom

Gremi Media ogłasza wyniki dystrybucji.

Gremi Media Sp. z o.o. poinformowała, że zgodnie z założeniami można zaobserwować zmianę trendu w sprzedaży kluczowego tytułu wydawnictwa. W kwietniu 2013 rozpowszechnianie płatne razem “Rzeczpospolitej” wyniosło 112 602 egz., co oznacza wzrost zarówno w ujęciu rok do roku (wzrost o 5 proc.), jak i w stosunku do poprzedniego miesiąca (wzrost o 1 proc.). Dane za kwiecień nie obejmują jeszcze wpływu kampanii reklamowej “Rzeczpospolitej”, która zaczęła się 6 maja 2013 r.

Według tych danych pozytywne rezultaty przynosi strategia rozwoju sprzedaży e-wydań (wzrost prenumeraty e-wydań z 5 041 w marcu 2013 do 8 111 w kwietniu 2013). Rozpowszechnianie płatne wydań cyfrowych osiągnęło w kwietniu 2013 poziom 39 081, co oznacza wzrost o ok. 11 proc. w stosunku do marca 2013.