Kraj

Marketing

S** on the Beach - nowy wariant Garage

Wprowadzeniu będą towarzyszyć materiały POS w sklepach oraz działania trademarketingowe

Firma piwowarska Carlsberg Polska wprowadza na rynek nowy wariant smakowy napoju piwnego Garage S** on the Beach. To napój piwny o zawartości 4,6% alkoholu, o smaku słodko-kwaśnej marakui z nutką ostrego chili. Butelka z kapslem pull-off.

– Popularność tej kategorii piw rośnie, młodzi konsumenci żądni są kreatywności, zmian i zaskoczenia, dlatego pojawia się miejsce na kolejne kreatywne i oryginalne warianty – mówi Paweł Michalik, brand manager marki Garage w Carlsberg Polska.

To już szósty wariant tej marki, obok Garage Hard Lemon, Kamikaze, Strawberry Margarita, Dragon Fruit Mojito i limitowanej edycji Garage GINious.

Nowy smak od 15 marca trafi do ogólnopolskiej dystrybucji. Wprowadzeniu będą towarzyszyć materiały POS w sklepach oraz działania trade marketingowe i komunikacja w mediach społecznościowych.