Kraj

Saatchi przejmuje obsługę marki Milka

Saatchi, która pracowała do tej pory dla Wedla, ma się zająć obsługą marki Milka z portfolio Kraft Foods.

Grupa Saatchi & Saatchi, która nie tak dawno poinformowała o planach reaktywowania w Polsce agencji Team One (patrz MMP24 z 16 marca br.), przeniesie do niej obsługę budżetu reklamowego Wedla. Zmiany mają wynikać z decyzji podjętych na poziomie międzynarodowym.

Przypomnijmy, że pod koniec ubiegłego roku Kraft Foods rozstrzygnął międzynarodowy przetarg w zakresie obsługi marki Milka z portfolio Kraft Foods. Budżet marki trafił do agencji reklamowej Crispin Porter + Bogusky, adaptacją przygotowywanych centralnie projektów ma zajmować się zaś sieć Saatchi & Saatchi. Dotychczas w  Polsce działaniami dla Milki zajmowała się agencja Gruppa66 Ogilvy, która, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, obecnie kończy tę współpracę.

Wszystko wskazuje na to, iż obsługa budżetu Krafta, zgodnie z sieciowymi decyzjami, zostanie przypisana właśnie Saatchi & Saatchi. Igor Kaleński, CEO Saatchi & Saatchi, nie komentuje tych spekulacji. Nie udało nam się także uzyskać komentarza w tej sprawie w Kraft Foods Polska.