Kraj

Saatchi & Saatchi przygotowała 3. edycję akcji "Fiński dla początkujących" dla Finlandia Vodka

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała 3. edycję akcji promocyjnej wódki Finlandia pt. "Fiński dla początkujących". Zrealizowana dla firmy Brown-Forman Polska...

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała 3. edycję akcji promocyjnej wódki Finlandia pt. “Fiński dla początkujących”. Zrealizowana dla firmy Brown-Forman Polska akcja ma charakter wizerunkowy i potrwa do końca kwietnia. Będzie toczyła się w wybranych klubach w 14 największych miastach w Polsce. “Fiński dla początkujących” ma na celu edukację konsumenta na temat marki Finlandia i samego kraju. Konsumenci odwiedzający klub otrzymują ulotkę z fińskimi słowami i zwrotami. Następnie rodowity Fin, który jest główną postacią prowadzącą akcję, nawiązuje kontakt z klientami klubu i sprawdza ich umiejętności językowe. Uczestnicy zabawy mogą skorzystać z usług wizażystki, która ucharakteryzuje ich na “zimowo-arktycznie”. Kluby, w których jest prowadzona akcja, mają mroźną zimową scenografię, w której uczestnicy akcji mogą zrobić sobie zdjęcia. Akcję wspierają materiały BTL-owe: plakaty, podkładki pod drinki, naklejki, menu z drinkami oraz specjalnie przygotowane rozmówki służące do nauki języka fińskiego. Finlandia jest liderem rynku wódek importowanych, jej udział wynosi ok. 70 proc. (TW)