Carlsberg Polska, producent piwa m.in. marki Karmi, rozpoczyna jej kampanię telewizyjną.
Karmi to marka piw smakowych skierowanych do kobiet. Jak uściśla producent – do kobiet ambitnych i spełnionych, w wieku 35+, które potrafią pogodzić życie zawodowe z prowadzeniem domu i opieką nad dziećmi. Zadowolone z życia, niekiedy potrzebują jednak odskoczni od codziennej rutyny. I tę ma im zaoferować właśnie Karmi.
W myśl tego pozycjonowania agencja reklamowa Red8 Advertising, której Carlsberg jest długoletnim klientem, przygotowała nową komunikację tej marki pod hasłem “Zaczaruj chwile”. Do emisji w wybranych stacjach telewizyjnych trafił właśnie nowy spot wizerunkowy Karmi, wyreżyserowany przez Joannę Rechnio.
Nakręcono go z przymrużeniem oka. Miotła, symbol związany z sabatem, została metaforycznie przedstawiona jako narzędzie służące bohaterce i jej koleżankom do przeniesienia się ze świata rzeczywistego do magicznego ogrodu.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.