Kraj

Sabat w wersji nowoczesnej z Karmi

Producent piwa Karmi zmodyfikował jego komunikację i startuje z kampanią wizerunkową.

Carlsberg Polska, producent piwa m.in. marki Karmi, rozpoczyna jej kampanię telewizyjną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8rrw0ZtKK68%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Karmi to marka piw smakowych skierowanych do kobiet. Jak uściśla producent – do kobiet ambitnych i spełnionych, w wieku 35+, które potrafią pogodzić życie zawodowe z prowadzeniem domu i opieką nad dziećmi. Zadowolone z życia, niekiedy potrzebują jednak odskoczni od codziennej rutyny. I tę ma im zaoferować właśnie Karmi.

W myśl tego pozycjonowania agencja reklamowa Red8 Advertising, której Carlsberg jest długoletnim klientem, przygotowała nową komunikację tej marki pod hasłem “Zaczaruj chwile”. Do emisji w wybranych stacjach telewizyjnych trafił właśnie nowy spot wizerunkowy Karmi, wyreżyserowany przez Joannę Rechnio.

Nakręcono go z przymrużeniem oka. Miotła, symbol związany z sabatem, została metaforycznie przedstawiona jako narzędzie służące bohaterce i jej koleżankom do przeniesienia się ze świata rzeczywistego do magicznego ogrodu.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.