Kraj

Sałatki w telewizji

Producent świeżych warzyw i mieszanek sałatkowych Fit & Easy przygotował kampanię telewizyjno-internetową. Kreację i produkcję zrealizowało studio Mucha Film, a media kupił Media Concept.


Sałatki w telewizji
Green Factory Holding Sp. z o.o., producent świeżych sałat i mieszanek sałatkowych pod marką Fit & Easy, rusza z telewizyjno-internetową kampanią reklamową. Składają się na nią trzy 15-sekundowe spoty reklamowe wykonane w technice animacji 3D. Dwa odcinki są poświęcone mieszankom sałat Family i Active, trzeci pokazuje umyty szpinak, roszponkę i rukolę. Bohaterami spotów są paczki Fit & Easy, które wykorzystując humor sytuacyjny i słowny, prezentują kluczowe benefity produktów – zdrowe, umyte i gotowe do jedzenia.

Reklama emitowana będzie przez cztery tygodnie (do 7 grudnia br.) w TVN oraz w kanałach tematycznych TVN, Polsat i TVP. Wsparciem kampanii jest VoD oraz internet.

Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada Mucha Film, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Media Concept.