Kraj

SalesTube i H2H.tech agencjami roku; Grand Prix Golden Arrow dla projektu Decathlonu i IKEA

Redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".

SalesTube i H2H.tech agencjami roku; Grand Prix Golden Arrow dla projektu Decathlonu i IKEA
W raporcie “Agencje Marketing Services i Digital 2021” tytuł Agencji Digitalowej Roku otrzymała SalesTube. Wyróżnienia trafiły do agencji: AdCookie (“Wciąż w czołówce”), ContentHouse (“Edukator rynku”) oraz Crafton (“Konsekwentna ekspansja”).

Tytuł Agencji Marketing Services Roku przypadł H2H.tech. Dodatkowo redakcja wyróżniła: Loyalty Point (“Sprawdzony partner”), Smolar (“Nieustanny rozwój”) oraz Unique One (“Siła specjalizacji”). 

Nagrody i wyróżnienia “Media Marketing Polska” przyznaje, biorąc pod uwagę badania satysfakcji klientów przeprowadzone przez firmę Kantar, a także wyniki biznesowe agencji oraz ich dane finansowe. W najnowszym raporcie zaprezentowano portrety 35 agencji.  

Podczas wczorajszej gali w restauracji “Kuchnia Żoliborz” poznaliśmy także zwycięzców konkursu marketingowego “Golden Arrow”. W tegorocznej edycji konkursu przyznano 25 statuetek oraz 27 wyróżnień. Nominacje otrzymało 111 projektów. 

Grand Prix  otrzymały agencje Przestrzeń i VMLY&R za kampanię „Decathlon x IKEA – Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla firm Decathlon i IKEA. Przyznano też dwie nagrody specjalne. Pierwszą za najbardziej ujmującą kreację otrzymała agencja Digital Kingdom za projekt dla BBC Studios “Kolorowy wiatr” na nowo. Drugą nagrodę specjalną za kreatywne i efektywne promowanie różnorodności otrzymały VMLY&R i Havas Media Poland za pracę “Gdzie są nasze Patronki?” dla banku BNP Paribas. 

Jury pracowało pod przewodnictwem Marty Strzyżewskiej, dyrektor marketingu i cyfryzacji, Aviva. Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media Marketing Polska” oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Pełne wyniki konkursu dostępne są tutaj.