Tytuł Agencji Marketing Services Roku przypadł H2H.tech. Dodatkowo redakcja wyróżniła: Loyalty Point (“Sprawdzony partner”), Smolar (“Nieustanny rozwój”) oraz Unique One (“Siła specjalizacji”).
Nagrody i wyróżnienia “Media Marketing Polska” przyznaje, biorąc pod uwagę badania satysfakcji klientów przeprowadzone przez firmę Kantar, a także wyniki biznesowe agencji oraz ich dane finansowe. W najnowszym raporcie zaprezentowano portrety 35 agencji.
Podczas wczorajszej gali w restauracji “Kuchnia Żoliborz” poznaliśmy także zwycięzców konkursu marketingowego “Golden Arrow”. W tegorocznej edycji konkursu przyznano 25 statuetek oraz 27 wyróżnień. Nominacje otrzymało 111 projektów.
Grand Prix otrzymały agencje Przestrzeń i VMLY&R za kampanię „Decathlon x IKEA – Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla firm Decathlon i IKEA. Przyznano też dwie nagrody specjalne. Pierwszą za najbardziej ujmującą kreację otrzymała agencja Digital Kingdom za projekt dla BBC Studios “Kolorowy wiatr” na nowo. Drugą nagrodę specjalną za kreatywne i efektywne promowanie różnorodności otrzymały VMLY&R i Havas Media Poland za pracę “Gdzie są nasze Patronki?” dla banku BNP Paribas.
Jury pracowało pod przewodnictwem Marty Strzyżewskiej, dyrektor marketingu i cyfryzacji, Aviva. Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media Marketing Polska” oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.