Kraj

SalesTube i Labcon wprowadzają na rynek Jusee

To marka Julii Wieniawy.

Ruszyła sprzedaż wegańskich kosmetyków do makijażu Jusee – marki Julii Wieniawy. Za wprowadzenie jej na rynek oraz obsługę marketingową odpowiadają spółki Group One. Budową sklepu e-commerce, mediami i analityką
zajmuje się agencja SalesTube. Kreację, produkcję kontentu wideo oraz realizację sesji fotograficznych przygotowała agencja Labcon we współpracy z zespołem Jusee (Julią Wieniawą, Magdą Chuchnowską i Magdą
Kamińską) oraz agencją Lemon. Stała obsługa social mediów, działania PR i influencerów są po stronie agencji Labcon.

– Świat marek e-commerce rządzi się swoimi prawami. W swojej ofercie agencje SalesTube i Labcon udowodniły, że świetnie rozumieją zależności, które w nim panują. Zaimponowała nam dogłębna analiza grupy docelowej i bardzo trafnie zdefiniowany insight marki. Precyzyjnie rozpisana strategia zbudowały nasze zaufanie – byliśmy pewni, że żadne działanie nie jest przypadkowe – mówi Agnieszka Wesołowska, CEO & brand director
Jusee.