Kraj

Personalia

SalesTube rozwija kompetencje martech i BI

Trzy nowe osoby w agencji.

Do działów intelligence division oraz marketing platforms agencji SalesTube dołączyły trzy osoby: martech consultant Michał Pawłowski, econometric specialist Marta Kubicz oraz BI specialist Monika Banaszek.

Michał Pawłowski w marketingu internetowym działa od ponad czterech lat. Jest certyfikowanym specjalistą DIMAQ Professional. Na co dzień w zespole marketing platforms pozyskuje i obsługuje klientów bezpośrednich oraz agencyjnych na rynku CEE w kontekście technologii GMP i projektów digitalconsultingowych. Wcześniej, przez ponad trzy lata zajmował się projektami międzynarodowymi w obszarze digital marketingu zarówno po stronie agencji, jak i partnerów technologicznych. Do SalesTube przeszedł z agencji Full Stack Experts, wcześniej był również związany ze spółką Bluerank.

Marta Kubicz swoją przygodę z mediami zaczęła w MediaComie w 2015 r. Doświadczenie zdobywała również w TUI, pracując z bazą danych SQL i Google Analytics/Big Query, oraz w GroupM jako web analytics specialist. Od trzech lat zajmuje się marketing mix modellingiem, w tym dwa i pół roku jako senior econometric analyst w OMD. W SalesTube prowadzi projekty skupione wokół modelowania ekonometrycznego.

Monika Banaszek doświadczenie w branży zdobywała, pracując m.in. w Marketing Investment Group, TVP czy Netii. Specjalizuje się w analizie danych i business intelligence, pracuje m.in. na narzędziach Power BI oraz Tableau.