Kraj

Reklama

Marketing

Top news

SalesTube zarządza programatyczną kampanią Digital OOH w AMS

SalesTube zrealizował dla marki Wyjątkowy Prezent kampanię na nośnikach digitalowych AMS w rozliczeniu CPM DOOH.

Jej unikalną korzyścią była niezależna i bezobsługowa ze strony dostawcy mediów zmiana kanałów reklamowych pomiędzy Digital Citylight a Digital Indoor w czasie trwania kampanii. Klient w kampanii wykorzystał system digitalowych nośników AMS, stawiając na elastyczne planowanie, zmianę kanałów w trakcie trwania kampanii i rozliczenie analogicznie jak w mediach online – wyłącznie za realne wyświetlenia.

Kampanię można było zobaczyć m.in. w warszawskich galeriach Blue City i Sadyba Best Mall oraz w przestrzeni miejskiej na Cityscreenach i Digital Citylightach.

– Kampania została zrealizowana w modelu programatycznym automated guaranteed przy użyciu autorskiego narzędzia stworzonego przez AMS. Łączy ono w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP. Cały proces jest zautomatyzowany i bazuje na liczbie wyświetleń – dokładnie tak samo, jak to dzieje się w reklamie internetowej – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju digital w AMS. – Dodatkowo klient pilotażowo skorzystał z możliwości rozliczeń CPM DOOH na nośnikach Digital Citylight. Mamy nadzieję, że wkrótce to będzie standard dla wszystkich kanałów reklamowych segmentu DOOH – dodaje.

Agencja Labcon (Group One) odpowiadała za strategię, koncept kreatywny i realizację wszystkich formatów do kampanii, która prowadzona była równocześnie na pięciu europejskich rynkach.