Kraj

Salony Agata z nową serią spotów telewizyjnych

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdDj-dVvcFXw%22%7D
Agata SA kontynuuje rozpoczętą w kwietniu br. kampanię reklamową “Dla każdego coś”, ukazując w lekki i zabawny sposób potrzeby swoich klientów oraz gotowe propozycje rozwiązań. W najnowszej serii spotów marka zwraca uwagę na to, że każdy ma w domu mnóstwo drobnych, małych rzeczy, które niekoniecznie mają swoje stałe miejsce. Klientka poszukuje odpowiedniej szuflady, w której mogłaby je pomieścić, a ambasadorka marki Małgorzata Socha doradza zakup właściwego mebla. 

– Każdy spot to zupełnie inna historia, poprzez którą chcemy dotrzeć do zróżnicowanych odbiorców
i zachęcić ich do odwiedzenia naszych salonów. Ukazując problemy, które pojawiają się przy aranżacji wnętrz i nasze gotowe rozwiązania, chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby naszych klientów i oferujemy asortyment, który spełni ich oczekiwania – komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata SA.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.  

Nowej serii spotów towarzyszyć będzie promocja: 30 rat 0 proc., bez dodatkowych kosztów, albo rabaty do 30 proc. Oferta obowiązuje od 20 września do 8 października 2018 r.