Kraj

Salony meblowe Agata z nowym spotem

Autorem kampanii jest agencja PZL.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkORoOvkHZ7U%22%7D
Ponownemu otwarciu sklepów stacjonarnych z meblami i dekoracjami do aranżacji wnętrz Agata towarzyszy premiera nowej historii telewizyjnej z udziałem ambasadorek marki –  Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. Akcja kolejnego z serii spotów z perypetiami synowej i teściowej przenosi widzów do działu dekoracji i oświetlenia.

Kampanię “Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” przygotowała agencja PZL. Reklamy pojawią się w telewizji, internecie, radiu, na nośnikach OOH i w prasie. Spotom towarzyszy akcja promocyjna na wszystkie produkty w ofercie marki „20 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 20%”, która potrwa do 20 grudnia. Media dla tego marketera planuje i kupuje Spark Foundry i Value Media (internet).