Kraj

Samsung rusza z wielokanałową kampanią smartfonów Galaxy

Jej hasło to: "Moc piękna. Piękna moc". Za jej realizację odpowiadają Leo Burnett, Starcom, Havas PR Warsaw.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXO81a5x5yOY%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F55mEEiPSE_Q%22%7D
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. rusza z wielokanałową kampanią reklamującą najnowsze modele smartfonów Galaxy: A3 i A5. Będzie prowadzona pod hasłami: ”Moc piękna. Piękna moc” oraz ”Design i precyzja zamknięte w metalu”, a obejmie telewizję, internet, radio, kino, OOH i działania niestandardowe.

Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, za zakup mediów odpowiedzialny był Starcom, działania public relations prowadzi Havas PR Warsaw.

Jednym z elementów działań niestandardowych będzie prezentacja nowych telefonów oraz filmów reklamowych (wraz z materiałami ”making of”) w warszawskim Centrum Handlowym “Arkadia” 6 lutego br. Główną atrakcją eventu będą występy ambasadorów marki Samsung Galaxy A: Bereniki Nienadowskiej, fotomodelki, instruktorki oraz tancerki pole dance, i Łukasza Świrka, uprawiającego wspinaczkę sportową na czas, zdobywcy Pucharu Świata w 2011 r., który wystąpił w VII edycji programu ”Mam talent”.