Kraj

Samsung z dużą kampanią telewizorów

Największa w tym roku aktywność marki w tej kategorii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7xR2AOFVtfc%26ab_channel%3DSamsungPolska%22%7D
Samsung Electronics Polska, krajowy oddział koreańskiego koncernu elektronicznego, wiodący w kraju sprzedawca telewizorów, rusza z kampanią reklamującą linię telewizorów QLED, która będzie największą aktywnością marki w tej kategorii produktów w tym roku. Działania obejmą tradycyjne kanały telewizyjne, kino, platformy VoD, digital, PR oraz wielkoformatowy outdoor. Producent promuje w szczególności odbiorniki z rozdzielczością 8K.

Spoty reklamowe pojawią się w telewizji, wspartej materiałami VoD oraz materiałami kinowymi. Zaplanowano także szereg działań w digitalu oraz wsparcie PR. Wielkoformatowy outdoor realizowany będzie w sześciu polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Bydgoszczy. Kampania potrwa do 29 listopada br. Kreacje reklam opracowała agencja K2, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starcom.