Bobrycz-Rogala pracę w branży zaczęła od eventowej agencji Live, w której przez 2,5 roku zajmowała stanowisko designera. Następnie przez ponad dwa lata pracowała jako art director w agencji full service Polymus. Nagrodzona w konkursie Golden Arrow 2016, wyróżniona w konkursie Kreatura 2015, Kampanii Społecznej Roku 2015 oraz na festiwalu Golden Hammer 2016. Nowa art director San Markos realizowała projekty dla takich marek, jak: Orlen, Hewlett Packard Enterprise, HP Inc. czy Grupa Żywiec. Była także nagrodzona za kampanię Wyrzucone.pl, przy której była prowadzącym art directorem.
Pycia przeszedł do San Markos z Hackett Hamilton, gdzie również zajmował stanowisko art directora. Poprzednio pracował w SF1 i agencji Nairobia. W portfolio ma projekty graficzne kampanii 360 dla takich marek, jak: Diageo, Ferrero, Triumph, Orange, Nikon, Mk Cafe, Volkswagen Bank, Funai, Samsung, L’Oreal i inne.
Jest absolwentem łódzkiej ASP na Wydziale Grafiki i Malarstwa. Z branżą związany od 2010 r.