Kraj

San Markos ma dwóch nowych art directorów

Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia dołączają do zespołu agencji.

San Markos ma dwóch nowych art directorów
Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia zasilili szeregi San Markos i objęli w dziale kreacji stanowiska art directorów.
Bobrycz-Rogala pracę w branży zaczęła od eventowej agencji Live, w której przez 2,5 roku zajmowała stanowisko designera. Następnie przez ponad dwa lata pracowała jako art director w agencji full service Polymus. Nagrodzona w konkursie Golden Arrow 2016, wyróżniona w konkursie Kreatura 2015, Kampanii Społecznej Roku 2015 oraz na festiwalu Golden Hammer 2016. Nowa art director San Markos realizowała projekty dla takich marek, jak: Orlen, Hewlett Packard Enterprise, HP Inc. czy Grupa Żywiec. Była także nagrodzona za kampanię Wyrzucone.pl, przy której była prowadzącym art directorem.
San Markos ma dwóch nowych art directorów
Paulina jest absolwentką łódzkiej filmówki. Ukończyła film animowany i efekty specjalne na Wydziale Operatorskim.
Pycia przeszedł do San Markos z Hackett Hamilton, gdzie również zajmował stanowisko art directora. Poprzednio pracował w SF1 i agencji Nairobia. W portfolio ma projekty graficzne kampanii 360 dla takich marek, jak: Diageo, Ferrero, Triumph, Orange, Nikon, Mk Cafe, Volkswagen Bank, Funai, Samsung, L’Oreal i inne.
Jest absolwentem łódzkiej ASP na Wydziale Grafiki i Malarstwa. Z branżą związany od 2010 r.