Kraj

Top news

San odświeża portfolio i zmienia pozycjonowanie

Działania reklamowe marki koordynują Publicis, Mindshare i Big Picture.

Marka San (Mondelez) wystartowała z nową komunikacją. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz szerokiej palety produktów obejmującej ciastka Łakotki, Holenderskie, Złotokłose, Petitki oraz wafle Łakotki. Marka zmieniła szatę graficzną opakowań wszystkich produktów: powiększono logotyp San, dodano logo programu Harmony, co potwierdza, że pszenica wchodząca w skład produktu pochodzi ze zrównoważonych upraw. San zmienia też pozycjonowanie produktów. Podkreśla, że są to naturalne, proste, pyszne ciastka i wafle, starannie wypiekane z najwyższej jakości pszenicy pochodzącej ze zrównoważonych upraw, idealne do dzielenia się z bliskimi. Dzięki zróżnicowaniu portfolio każdy znajdzie w nim coś dla siebie.


Odświeżenie portfolio San objęło wprowadzenie nowych produktów. Petitki z mlekiem i miodem oraz Petitki z mleczną czekoladą dostępne są teraz w nowych formatach: familijnym oraz impulsowym. W 2021 r. marka San dodała do palety produktów Łakotki nową kategorię – wafle. San Łakotki Wafle to lekkie wafelki przekładane kremem w trzech smakach: orzechowym, czekoladowym i waniliowym. Zmiany objęły również ciastka Złotokłose, dostępne od stycznia br. w większym opakowaniu (215 g w rolce), w wariancie owsianym i kokosowym.

Nowe pozycjonowanie marki dostało silne wsparcie marketingowe. Reklamy San są emitowane w TV oraz w OLV. Od kwietnia do września br. działania promocyjne będą prowadzone w social mediach (promocja produktów i zachęcanie do wzięcia udziału w loteriach konsumenckich). Kampania jest też widoczna w sklepach.

Zakupem mediów do kampanii oraz obsługą social mediów marki zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiada grupa Publicis. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.