Kraj

Sandoz wprowadził Ketonal w wersji bez recepty i wspiera go reklamowo [wideo]

Działania przygotowały: Splendid & Wise, Papaya Films i Blue 449.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_aLPBCP-lBY%22%7D
Sandoz wystartował z pierwszą w historii kampanią marki Ketonal Active. Wsparcie mediowe obejmuje kampanię spotową w telewizji (szeroki miks stacji ogólnopolskich i tematycznych) oraz działania digitalowe (VoD, SEM). Marketer w ramach komunikacji przy wprowadzaniu produktu na rynek przeprowadził również pod koniec zeszłego roku kampanię radiową z wykorzystaniem najpopularniejszych stacji radiowych (ogólnopolskich i lokalnych).

Ketonal Active to marka leku przeciwbólowego wydawanego bez recepty. O planach wprowadzenia tego brandu informowaliśmy w MMP24 z dnia 12 czerwca ub.r.

Kreację kampanii przygotowała agencja Splendid & Wise. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films. Media dla Sandoz planuje i kupuje dom mediowy Blue 449 (Publicis Media).