W tym roku Kobieta.pl przeszła redesign, zmieniła również strategię w obszarze treści – koncertuje się na problemach rodzinnych, osobistych i społecznych. Są one urozmaicone artykułami o tematyce rozrywkowej,
poradnikowej i edukacyjnej utrzymanymi w narracji produktu premium. Serwis miesięcznie czyta milion użytkowników, którzy korzystają z możliwości robienia zakupów za pośrednictwem systemu afiliacyjnego.
Hajduk przez ponad osiem lat kariery zawodowej skupiała się głównie na tematyce showbiznesowej. Prowadziła m.in. cykl showbiznesowy w programie porannym “Dzień Dobry TVN”, recenzuje nowości muzyczne i specjalizuje się w gatunku lifestyle’owych wywiadów z gwiazdami. W przypadku Gali była autorką kampanii #dbamogłowę, promującej profilaktykę zdrowia psychicznego, a jej cykl spotkań live z gwiazdami na profilu instagramowym Gala.pl w czasie pandemii znacznie zwiększył jego odwiedzalność.